furgon és teherautó bérlés, kisbusz kölcsönzés

ajánlatkérés













megyék
  1. Az alábbi naptárral ki tudja választani a a bérlet kezdeti- végdátumát.Ha többször is bérelne, akkor a következő dátumot adja meg!






  2. Popup




  3. célország(ok):
  4. cím:

igények gépjárművel szemben
  1. raktér méretek [cm] H x Sz x M
    xx





































székhely adatok
minőségi elvárásaim






  1. biztonsági kód

  2. HELLO

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

Az ajánlat kérés leadása furgon bérlésre, teherautó kölcsönzés vagy kisbusz bérlésre díjmentes. Teherautó bérlés akciónk keretében most meglepetés ajándék-kupont kapnak az ajánlat kérők.

Opel Vivaro, Renault Trafic

2014.03.18

Renault Traffc bérlés, Opel Vivaro bérlés

Az Opel és a Renault házasságából született kisbuszok, a Vivaro és a Trafic mind a mai napig nagy népszerűségnek örvendnek, noha már egy kissé öregecskének számítanak a piacon.
Éppen ezért, most megérkeztek a már Genfben is várt újdonságok, és mind a németek, mind a franciák lehullatták a leplet a közös alapokra építkező nagyterűjük új generációjáról.

A külső tekintetében csak az első hűtőrácsnál, valamint a lökhárítóknál tetten érhető különbségek ellenére a két autó karaktere sokkal nagyobb eltérést mutat, mint az előző generáció esetében.
Míg a Opel Vivaro kisbusz esetében az Opel a robosztusságot és az eleganciát hangsúlyozza a hűtőrács krómozott betéteivel, valamint az agresszívra húzott ködfényszórókkal, addig a Renault Trafic kisbusz esetében a fekete betétek és a jámbor tekintet lett a befutó, melyet a hatalmas emblémával dobtak fel a formatervezők.

Opel Vivaro bérlés és Renault Traffic bérlés. 9 személyes kisbusz vagy dobozos teherautó kivitelben is.


A sziluett nem sokat változott, noha ezt nem is várjuk el ebben a kategóriában, de ettől függetlenül továbbra is könnyedén felismerhető a páros. Az autók oldalán található hangsúlyos törésvonallal - mely egyébként az Opel öröksége - némi dinamikát is próbáltak csempészni a kisbuszok formatervébe. További látványelemként megjelennek még a manapság már kötelező ledes nappali menetfények, melyek az első fényszórókban kaptak helyet.

A belső térről egyelőre semmilyen hivatalos információ nem érkezett, de abban biztosak lehetünk, hogy a konkurensekhez hasonlóan a német-francia párosban is jobb minőségű anyagokkal találkozhatunk majd. A kétféle karosszériaváltozat továbbra is megmarad, mely mindkét változatban 22 centiméterrel haladja meg az előző generáció méreteit. Már a normál verzió is közel öt méter hosszú, de a nyújtott variáns még ezt is meghaladja 40 centiméterrel. Ha mindez nem lenne elég, az autó magasságát illetően is van választási lehetőségünk.

A kizárólag 1,6 literes turbós, és duplaturbós, takarékosnak ígérkező dízelekkel - nagy valószínűséggel mindkét esetben két teljesítményszinntel - szerelt kisbuszok továbbra is többféle belső elrendezéssel lesznek elérhetőek. Kezdve a 9 üléssel szerelt személyszállítótól, egészen a duplakabinos kisáruszállító verzióig bárhogyan megrendelhetjük a Traficot vagy a Vivarót – pont, ahogyan az előző generáció esetében.

A Vivarót egyébként az angliai Luton városában fogják gyártani, míg a Renault újdonságát a Franciaországban található Sandouville-ben.

 

Foorás: autopult.hu

Vissza