furgon és teherautó bérlés, kisbusz kölcsönzés

ajánlatkérés













megyék
  1. Az alábbi naptárral ki tudja választani a a bérlet kezdeti- végdátumát.Ha többször is bérelne, akkor a következő dátumot adja meg!






  2. Popup




  3. célország(ok):
  4. cím:

igények gépjárművel szemben
  1. raktér méretek [cm] H x Sz x M
    xx





































székhely adatok
minőségi elvárásaim






  1. biztonsági kód

  2. HELLO

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

Az ajánlat kérés leadása furgon bérlésre, teherautó kölcsönzés vagy kisbusz bérlésre díjmentes. Teherautó bérlés akciónk keretében most meglepetés ajándék-kupont kapnak az ajánlat kérők.

Kisteherautóval tör előre a Toyota

2013.02.08

Toyota Tundra pick-up
A Toyota Tundra története hét évvel ezelőtt kezdődött, amikor a japán autógyártó 1,3 milliárd dollárért üzemet épített  Texasban, hogy nagy méretű és szívós pickup-okat gyártson, megmérettetve magát, Ford F-150-es és a Chevrolet Silverado típusú, népszerű modelljeivel.
 
A marketwatch beszámolója szerint a korai Tundra modellek eladásai jelentősen elmaradtak a cég elvárásaitól. Most azonban a Toyota, a modell újratervezését kezdeményezte és egy merészebb megjelenéssel, nagyobb hűtőráccsal és luxus szolgáltatásokkal rukkolt elő. 
 
A Toyota ugyanakkor még óvatos az új modell sikerét illetően: bár eladásnövekedést vár, de mérsékelt ütemben- az éves értékesítési célszám az USA-ban, nem haladja meg a 200 ezret.
A lap szerint, a járműgyártó óriás a kisteherautóval ritka visszalépést tesz az amerikai piacon, ahol tavaly a harmadik legnagyobb autóértékesítő volt a General Motors és a Ford mögött, megelőzve a Chrysler-t.
Ám 2012-ben a Toyota közel 102 ezer Tundrát adott el, kevesebb mint a feleannyit, mint amennyi a Chrysler kisteherautójából, a Ram-ből fogyott, amely több mint 293 ezer példányban kelt el. Számai pedig végképp elmaradnak a pickup nagyágyúk mögött: a Ford mintegy 645 ezer, míg a GM több mint 575 ezer teherautót értékesített. Elemzők szerint ez a kategória hatalmas profitot eredményez. 
 
A Toyotának nehéz lesz versenyezni a hagyományos pickup gyártókkal, amelyek például az egyik fő célcsoport, az amerikai farmerek márkahűségére építenek. 
 
Forrás: marketinginfo.hu
 

Pickup bérlés

Vissza